Kwaliteitszorgsysteem

Bij onze apotheek hebben we een zorgvuldig ontwikkeld kwaliteitszorgsysteem. Dit stelt onze medewerkers in staat om alle werkzaamheden gestructureerd uit te voeren, zodat we consistent hoge kwaliteit kunnen leveren.

Jouw feedback is voor ons van grote waarde. Of het nu gaat om opmerkingen, wensen of klachten, je helpt ons hiermee om onze zorg- en dienstverlening continu te verbeteren. We nodigen je van harte uit om je feedback te delen. We registreren alle feedback in ons kwaliteitssysteem en werken aan structurele oplossingen om herhaling te voorkomen.


Klachtenprocedure

Ondanks onze inspanningen om de hoogste kwaliteit te bieden, kan het voorkomen dat je niet geheel tevreden bent. We moedigen je aan om in dat geval direct contact met ons op te nemen.

We staan klaar om je te helpen!

Bootsapotheek.nl

Heb je een opmerking, vraag of klacht over je bestelling of over de Boots webshop? Neem dan contact met ons op via dit contactformulier.

Boots Apotheken

Heb je een opmerking, vraag of klacht over je bestelling of levering van medicijnen of over je Boots Apotheek dan zijn er de volgende mogelijkheden:


1.    Bespreek je klacht met je apotheker
Je apotheker staat voor je klaar om problemen op te lossen, ook als je een klacht hebt over een medewerker. Door je zorgen direct met de apotheker te delen, kunnen we snel en effectief handelen. De contactgegevens van je Boots Apotheek en apotheker vind je op de apotheekpagina.

2.    Meldt je klacht bij ons hoofdkantoor
We staan altijd voor je klaar, ook al kom je er met je apotheker samen niet uit. Via dit contactformulier nodigen wij je uit om met ons in contact te komen. 

3.    Contact met de Pharmacy Governance Manager
Als je verdere ondersteuning nodig hebt, kun je contact opnemen met de Pharmacy Governance Manager van het hoofdkantoor via PGM@Alliance-Healthcare.nl.

4.    Klachtenfunctionaris en bemiddeling
Mocht je er niet uitkomen met je apotheker of het hoofdkantoor, dan hebben we een onafhankelijke klachtenfunctionaris die kan bemiddelen. Deze persoon luistert vertrouwelijk naar je verhaal en helpt bij het zoeken naar een oplossing. Je kunt contact opnemen via apotheek@quasir.nl.

5.    Geschillencommissie
Als je klacht nog steeds niet is opgelost, kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Openbare Apotheken. Zij zullen een uitspraak doen over je klacht.

De Geschillencommissie Openbare Apotheken is onafhankelijk en valt onder de Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE).
Vindt de geschillencommissie jouw klacht terecht? Dan wordt de klacht gegrond verklaard en moet herhaling worden voorkomen.

Heb je schade opgelopen? Dan kun je een schadevergoeding vragen. De geschillencommissie besluit of jij hier recht op hebt.

Geschillencommissie Openbare Apotheken
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
T 088 02 29 181

"
Scroll to top